„Az adminisztráció egy vállalkozás életében olyan, mint az autóban a motor. Ha jól működik, csendesen jár, észre sem vesszük. Ha rendszeresen ellenőrizzük, az első apró jeleknél elvégezzük a megfelelő karbantartási lépéseket, nagyon sokáig szolgálhat. Ugyanígy az adatok rengetegében meg kell látni a rendszert, megkeresni a kapcsolódási, ellenőrzési pontokat és a vállalkozás pontosan működik, minden ügy szépen halad.”
Krisztina közel harminc évnyi tapasztalattal rendelkezik az adatkezelés és az adminisztráció területén, amely tapasztalatra multinacionális és hazai cégeknél tett szert. Krisztina valóban a Dr. Kocsomba Nelli Ügyvédi Iroda rendkívül precíz, fáradhatatlan motorja, aki 2020-ban csatlakozott az iroda csapatához. Szabadalmakkal, védjegyekkel, formatervezési mintákkal és használati mintákkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat lát el: kapcsolatot tart partnerekkel, védjegyeket újít meg, fenntartási díj listák ellenőrzését és befizetését intézi, pénzügyi, banki ügyintézést, számlázást bonyolít.
Tanulmányok:
Vállalkozások gazdasági ügyintézője tanfolyam
Gazdasági informatikus tanfolyam
Excel programozása Visual Basic nyelven tanfolyam
Középfokú iparjogvédelmi képzés, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala
Nyelvtudás:
Angol